Thursday, January 5, 2012

Perbualan aku ngan adik aku akibat typing error yg teruk!

Perbualan antara aku dan adik aku di message Facebook.

Siti Laili Zarith : sbb dlm account yg dia nak songlap tu xdak duit. sy silap bank in duit dlm account len

Nadia Rani Rai : cik boleh pegi ke maybank2u>bill payment>takaful & insurans> takaful ikhlas family> masukkan no sijil ( xxxxxxxxxxxxxx ) dan no. ic cik
owhh
mcm tu
kebiasaannya mcm tulah cik ye
tak apa
maybankk2u memudahkan kera cik
sekarang cik jelas?

Siti Laili Zarith : sy x bela kera
tp tu la
sy x bela kera
jelas
dulu ada la sekoq
tp dia duk k.berang la nih
alhamdulillah jd manusia dah kera saya

Nadia Rani Rai : awat tetiba masuk pasai kera ni?
saya tak faham cik
ohhh...
ahahahahaah!!!!!!!!!
natang hang leli
bodo
ahahaaaa

Siti Laili Zarith : hahhahahahahahahaha

Nadia Rani Rai : minta maaf di atas typing error saya cik
natang
ahahaa
kera hang pakai maybank2u
hang tak tau ka
ngok

Siti Laili Zarith : memudahkan kera kait nyok
guna maybank2u.

Nadia Rani Rai : ahahahaaa!!
bongok2..

Siti Laili Zarith :  ahhahahhahahaa

(dua2 pun mengong..ekceli nak taip "kerja" ...ahahaaaa)

No comments:

Post a Comment